söndag 12 februari 2012

PEPP INFÖR V.7

RoyHoes 


Hur svårt ska det egentligen vara att gå ner i vikt och har jag tillräckligt med viljestyrka? Det är 2 1/2 vecka kvar till 1 mars. Min väninna fyller år den 3e och då ska vi gå ut och klubba här i GBG. Då vill jag vara snygg och jag vill väga under 80 kg. Är det fysiskt möjligt för mig? Det här är min 10e träningsvecka och jag har ju gått ner 4,7 kg sedan dess. ( jag började egentligen på 87,3 ) men jag räknar från 1a januari.

Den här veckans mål: 

1. Börja komma igång med morgonpromenader
2. Äta 5 ggr om dagen 
3. Träna minst 5 pass

Jag får helt enkelt tänka en dag i taget. Ska ta bilder på mig själv i slutet av veckan också. Glömmer av det hela tiden. Borde se resultat på snart. Jag får inte ge upp. Jag vill ha mina rutor på magen.

1 kommentar: