måndag 20 februari 2012

PASS32 + SÖMNBRIST


Har bestämt mig för att nu får det banne mig vara nog. En veckas sängliggande och deppande. Ingenting blir ju bättre för att jag surar, är arg och ligger under täcket dygnet runt. Ett som är säkert är ju att jag inte kan ändra det som hänt mig i det förflutna. Det enda jag kan göra med de gamla känslorna som ligger och skräpar är att omvandla dem och den ilska som väcks inom mig till kraft för att nå mina mål.
Jag kan inte låta dom vinna. Jag tänker inte ge upp. Jag har bestämt mig. Jag vet också att ingen kommer att få behandla mig på det viset igen. Jag säger ifrån nu.

Jag gick aldrig och lade mig i natt, jag blev aldrig trött. Så jag bestämde mig vid 05.30 tiden att det är lika bra att jag åker in till stan å gymmet och går på löpbandet 45 min. Det blev en drygt 5 km i pendlande tempo. Det var länge sen jag gick på ett löpband så jag fick känna efter. Men nöjd är jag.

Blir DanceAerobic imorgon. Ett tag sen jag gjorde det också.. så vi får se hur det går.  ciao så länge!

1 kommentar:

  1. Hårt att morgonträna efter en sömnlös natt.. Hoppas du blir trött nu ikväll och får sova gott!

    SvaraRadera