torsdag 5 januari 2012

2012.01.05 VECKA 1 // SVERIGE



Idag är min första träningsdag i Sverige. Mitt gymkort på SATS är upplåst och det är dags att ta dom första steget mot en mer inspirerande och hälsosam vardag. Jag tänker också bli mer seriös i mitt skrivande på den här blogg-sidan. Mest för att peppa mig själv men om jag kan inspirera någon annan under tiden så är det ju helt fantastiskt.

Jag har uppdaterat mina mått men jag ska väga mig på gymmet ikväll. Ska börja med ett Streetdance pass ikväll och det blir nog en del magövningar efter det. Jag har även uppdaterat min profil på ShapeUpClub där jag ska skriva i exakt vad jag äter och hur mycket. För att jag ska kunna göra det så ska jag åka in till stan och skaffa mig en matvåg idag.

Ska bli intressant att väga sig på en svensk våg. Har ju bara haft en våg som visar i skalan pounds de senaste månaderna så det är spännande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar