onsdag 18 januari 2012

PASS9 & ÄNTLIGEN!!!



Idag har jag kört med Svenska PT´n och det blev 60 minuters flåsande.
Han mätte min fettprocent och det var på 28,7 så det är bra att veta tills nästa gång jag mäter %.
P.g.a att han skulle kolla min % så fick jag mäta mig idag istället för imorgon och
jag blev så fantastiskt lycklig när jag såg att jag gått ner hela 2,3 kg (ca 4 pounds) sedan förra veckan!!!!!
Dvs ett minut på BMI på 0.7 !!!! YAAY
Underbart att känna att det faktiskt händer något. Ikväll blir det förmodligen simning 1 eller 2 km.

Jag är taggad till tårna att gå ner ännu mera nu!!! Nu blir det hårdkörning!!

1 kommentar:

  1. Va avis jag bli ;) Men jag ger inte upp, ibland behöver man rensa ut alla negativa tankar för att få plats med positiva! Hejja dig! Jag kommer snart ikapp ;)

    SvaraRadera