tisdag 3 januari 2012

SVERIGE IGEN but going back to NEW YORK

Mitt mål är som sagt att gå ner 12 kg (till 73 kg)  innan 1 maj i år 2012. Jag låg på 188 pounds när jag åkte från New York men jag antar att eftersom jag inte tränat igår och kommer inte träna idag heller eftersom jag har resan till Göteborg idag så har jag förmodligen gått upp nåt kg eller två tills jag kommer hem.

Jag kommer väga mig på torsdag på gymmet och då ska jag även inhandla en matvåg för att hålla koll på vad mat innehåller och hur många kcal jag stoppar i mig varje dag. Jag ska även passa på att ta "före" kort så jag kan jämföra med under de veckor som kommer. Det är verkligen 3 månaders hård träning som gäller nu. IM going FITNESS! Sen blir det självklart nya mått för att få en rättvis bild på volymen.

Jag har lovat *L* att jag ska fixa målet och jag ser fram emot att kunna visa honom resultatet om några månader. Jag ser även fram emot att känna mig som mig själv igen och vara stolt över hur jag ser ut igen.
Det är svårt att bära på massa kilon som man inte står för.

Jag har fortfarande inte rökt sen den dag jag bestämde mig för att sluta. Vilket var den 29e oktober.
Jag är sjuukt stolt över vad jag presterat och jag uppmanar ALLA att sluta med tobak.

hoppas ni är med mig under den här tiden!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar