torsdag 26 januari 2012

VILODAG



Skulle ha vägt mig idag men p.g.a att jag jobbade dag idag så beslutade jag mig för att väga mig nästa vecka istället. Jag vill verkligen att det ska gå framåt nu, men jag tror inte att jag gått ner nått den här veckan så istället för att väga mig och bli besviken så blickar jag framåt och ser i fram emot ett minustecken nästa vecka istället.

Jag har haft lite problem med mina knän den här veckan så jag kommer fokusera på Crosstrainer och styrketräning nästa vecka. Eventuellt ett yoga pass också.
Ska googla runt efter stärkande knäövningar också. Om ni har några tips så kommentera gärna!!

1 kommentar:

  1. Jag vet hur det känns och det är lika bra att skippa vågen 1-2 veckor och istället bli överlycklig när det blir minus! Det går sakta ibland, men det händer saker i kroppen varje dag! Fortsätt bara att kötta på, och ta hand om knäna :-)

    SvaraRadera