fredag 27 januari 2012

PASS18


Hade presentation i skolan idag!! spännande ....NOT

L* ringde däremot i natt. Han glömmer bort att det är 6 timmars skillnad mellan NY och GBG. Nåväl det var skönt att få prata med honom lite och jag frågade även hur jag ska göra med mina knän,,
( han är PT ) och till svar fick jag att jag måste stretcha... fan det är ju sååå tråkigt. Men tydligen nödvändigt så nu får jag lägga in 10 min stretch efter varje träning.

Han tyckte också att jag skulle lägga mer tid på att stärka min rygg. Visst säger jag. Ikväll blir det lite fest med tjejerna. Vad vi nu ska fira vet jag inte. Jag är ju lite bitter för att jag är Göteborg och inte i New York så jag har inte jättelust å fira det direkt men social måste man ju vara... kan ju inte hänga på gymmet hela dagarna direkt :)


ETT HETT TIPS: ät inte pannkakor om du är lactosintolerant ... man sväller upp som en ballong..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar