tisdag 24 januari 2012

FOKUS


Jag måste fokusera på rätt saker. Jag har ju tre mål med den här våren och viktminskningen, leva hälsosammare och i och med det känna mig säkrare på mig själv är ETT av målen. De andra målen är TVÅ: lyckas med skolan ( har bara den här terminen kvar sen är jag klar)
TRE: Spara ihop pengar till resan tillbaka till New York.

Men eftersom jag inte kan resa förrän jag klarat alla målen så får jag helt enkelt se till att blicka framåt och leva i nuet samtidigt.
Jag vill ju inte göra mig själv besviken så nu måste jag försöka ha den där vita månaden (funkade inte förra gången jag sa det) och försöka få till så jag äter 5-6 ggr om dagen..

REGELBUNDET// RUTINER och FOKUS.

I kväll ska jag ringa L* så får han se till å peppa mig lite
behöver en massa inspiration just nu. Kommentera gärna på mina inlägg!!

uppdaterar senare efter träningen!

2 kommentarer:

  1. Dehär fixar du :) ett steg i taget och vips så är du i NY i en vältränad och snygg kropp ;)!

    SvaraRadera
  2. ja jag hoppas jag kommer fixa det!! tack!!

    SvaraRadera