torsdag 12 januari 2012

PASS5

Igår Onsdag körde jag 40 min styrka och 40 min crosstrainer dvs -906 kcal.

Ville ge upp crosstrainer n efter 10 min men tänkte på min målbild och kämpade mig i mål ändå. Det är så viktigt med målbilder, ska skriva ett inlägg om det senare tänkte jag.
Den här bloggen är sjukt viktig för mig just nu och den hjälper mig att kämpa mot mitt mål.

DOCK så tror jag att jag kommer väga och mäta mig imorgon istället för jag ska träffa en väninna som jag inte träffat på 10 år idag. Kanske blir en vilodag idag t.o.m. Kroppen måste ju vila någon dag i veckan. Jag vet att jag ännu inte lagt upp några bilder på mig själv, så i morgon lovar jag att jag ska lägga upp en gammal bild från innan jag åkte till USA och en bild från nu, det är nog viktigt för mig själv också, se om man kan se någon skillnad.  *spännande*

BY THE WAY!!! Jag har ALDRIG varit morgonpigg men efter att jag kommit hem från The big apple så har jag fått en helt ny dygns rytm. Helt plötsligt är man morgonpigg och kvälls trött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar